Gulbaharkeskinn Merhaba ilk defa yazıyorum, benüm saçlrım boyalı ve uçları aşırı derecede kırık 3 aylık hamileyim saçımı uçlarından kestirsem etkiler mi?
HSena38 Gulbaharkeskinn nasıl bir etkiyi soruyorsunuz 😊 Bebeğe bir sıkıntı olmaz ama kestirebilirsiniz
Ebru-EY Gulbaharkeskinn kız nolcak. Kestir gitsin. Hamileliğimin başından beri 3-4 kere gittim saç kestirdim. Hurafe şeylere inanma.
fatmaa37demi5 Gulbaharkeskinn hamileyken iki defa kestirdim. Hiç inanmayın böyle şeylere. Kötü şeyleri çağırmayın. Hani hurafelere inanmam ama olacağına inanırsanız gerçekten oluyo. Kötüyü çekme olayına inanıyorum
MMelissaaa- Gulbaharkeskinn kuaföre gidip saç kestirmeniz bebeğinizin geniyle oynamıyor ki kısa kalsın :)
Ebru-EY Gulbaharkeskinn ay yok beee. İnanma. Millet neler neler diyor😂 kalsa benimki kalırdı 😂 için ferah olsun. Boyunun kısa kalacağı saç kestirmeyle belli olsaydı ooooohooo 😂 herkes selvi boylu olurdu. Boşver sen