Kızlar benim doktorum 3 doz biontech aşım olmasına rağmen 4.dozun çıktıysa onu da vurdur dedi hasta olursan bebeğe etkisi olur dedi hamileliğimi ilk öğrendiğimde ben zaten covidmişim 3 ay geçtikten sonra ol dedi, sizin doktorlarınız dedi mi böyle bişey yada aşı olan var mı