can25 ben de şu şekilde düşündüm; meryem ana otunu alıp, okunması gerekenleri üzerine okuyup bir kavanoza koymak. sancı başladığında ise üzerine su koyup tekrar kavanozu kapatmak. yani dediğiniz gibi o ân okuyacak biri olmayabilir yahut siz okuyamayabilirsiniz. yani hazır da beklesin..☺️