Kızlar, testime bozuk demiştim ama buradakiler silik var falan deyince umutlandım. Normalde hep bu testi yaparım hiç birşey çıkmazdı. Kasıklarım da iğne batmaları oluyor, akıntım geliyor. Adetim de yarın. Gebeliğini böyle öğrenenler ya sa yanılanlar varsa yazabilir misiniz?