Armommy Ben 34. Haftamda hazırladım ve şuan 39. Haftama giricem sana liste olarak yaziyim fikir olsun ben çok abartıya kaçmadım valiz vs koymadım.
Bebek için;
10 lu hastane çıkışı ( içine 1 tane battaniye ve 1 tane bez koydum hemşireye verilecek diye)
2 takım daha koydum (zıbınlı,eldivenli,şapkalı,çoraplı) içine koyup katladım.
1 tane hazır kundak, (hazır olmasa da olur 2 tane battaniye yeterli) zaten hemşireye 1 tane veriyorsunuz.
2 adet müslin örtü (1 tanesini alt değiştirme için koydum)
15 tane bez
1 paket ıslak mendil
Pişik kremi
Ne olur ne olmaz diye de biberon,emzik
Bir de kirli poşeti.
Kendim için;
2 takım gecelik (1 tanesi lohusa takımı gibi diğeri normal pijama takımı)
1 südyen, 1 iç çamaşırı, 1 tane çorap (zaten hastaneye gittiğimizde corap olacak ayagımızda bir de yedek koydum. İç çamaşırı de depeend zaten kilot üzerine kilot giymiyorum o yüzden 1 tane aldım)
10-15 gögüs pedi.
Gögüs ucu kremi
6 tane depeend kilot
Deodorant
Terlik
Havlu
Kağıt havlu, ıslak mendil. 🥰 ben bunları koydum ve yeterli benim için. Öncekinde düşük yapmıştım. Bir tık ordan biliyorum bunun fazlası biraz abartı geliyor bana. Bir de dogum yapan arkadaslarıma da sormuştum onlarda böyle bilgi verdi🙏🏼