Kızlarrrr merhaba 🌞
8+4 hamileyim ve düzgün bir doktor bulamadım
Hamile olmadan önce Mustafa Başarana gidiyorduk ama pek iyi deneyimlerimiz olmadı o yüzden tamamen eledik
Ali Acar’a kontrole gittik çok iyi bir doktor ama çok çok yoğun ve doğumu devlette yapmak zorunda kalacağız, hocayı beklememek ulaşamamak falan zor oluyor
Medova hastahanesine de hiç güvenmediğim için oradaki doktorlara gidemiyorum kime gideceğimi şaşırdım 😅
Siz kimi tercih ettiniz yardım eder misiniz