HSena38 Kızlar eşimin arkadaşları bebek için hediye almak istiyorlarmis altin almasınlar dedim 🤣🙊 Bebek arabası alacaklar besigimiz var onun dışında öyle büyük olarak isteyebileceğim ne var önerilere açığım 🙈
Soruyorumm HSena38 kız niye altın istemiyon bozdurur istediğini alırdın her zaman altın getirme fikrine açığım ama büyük ürünleri başkasının almasına gönlüm razı değil begenmem diye 😁
HSena38 HSena38 ben hediye için öneri istedim kızlar altını alayım mı almayım mi demedim lütfen ona göre yorum yapın 😊🌸
HSena38 Soruyorumm hepsi erkek alacakların ve en yakın arkadaşı model beğensin demiş 😁 O yüzden rahatım 🙊 Altını geri götürmek sorun o yüzden istemiyorum 🤣
AzraFarah HSena38 sizde onlara aynısını yapacaksınız,bir bebek arabası almakta çok pahalı,ve siz onlara alırken belki fiyatlar daha artacak altın parası kadar hediye parası vereceksiniz her birine
Hamaratpanda HSena38 ben hediye alacağım arkadaşımın bu düşüncede olacağını öğrensem yüzüne bakmam bi daha. Nerden aklına geldi valla pes 🧐
HSena38 Soruyorumm evet ya emanet olarak dursa içime dert olacak eşimde altın olsun nolcak hepsi para koyacakmis dedi 🤣 Dedim onlara kişi başı 500 düşse sen geri öderken 1000 ödersin gerek yok 🤣🙊 Altın geri götürme de sorun
HSena38 AzraFarah işte onların arasındaki muhabbet farklı birde çoğu bekar evlenirken ev hediyesi alırlar büyük ihtimalle birde aslında en yakın arkadaşı demiş arabaları yok alalım diye sonra diğer eksikleri de alalım konusu geçmiş o yüzden hediye daha ikram olacak bana 😊🌸
AzraFarah HSena38 şimdi bekarlarsa iş daha büyük. Onlar evlenirken eşyaları da pahalı olacak bide çok yakın arkadaşlarsa takı da takarsıniz. Bence sen en iyisi takı alsınlar de,gider çok güzel bir araba alırsın zaten.
HSena38 fatmaa37demi5 altin olursa bozdurulur duracağını zannetmiyorum 😊 yoksa yatırım amaçlı bende altın tercih ederdim 🌸
fatmaa37demi5 HSena38 yani tabi lazım olmadıkça satılmaz diye düşünüyorum ben bizde öyle oldu da ama tabi sizin düşünceniz 🤍
HSena38 Hamaratpanda valla eşim düşmüyor kaygısına herşeyi ben düşünmek zorunda kalıyorum bu sebepten dolayı bakmayacak birisi varsa eğer hayatımdan çıkarak büyük bir iyilik yapar 😊
HSena38 fatmaa37demi5 ben eşimin fikirlerini bildiğim için ve geri götürme kaygısı bana kalacak o yüzden öyle bir riske girmek istemedim 😊🌸