Cns15 bugün tam 37+0 ız 36+2 de gittik 2900 demisti devlet olduğu icin boyunu söylemiyor. 37+2 de tekrar gidicem bakalım kaç kilo oldu. Hafif hafif ağrılarım oluyor bel ve karın adet ağrısı gibi ama.yatınca yada yer değiştirince geçiyor. İyice ağırlaştık bakalım bebiş ne zaman gelecek