Aklıma birşey takıldı Allah korusun amniyo sentez sıvısı kesede yırtık olursa sızıntı şeklinde gelirmiş ya biz bunu anlayabiliyormuyuz devamlı sızıntı mı olur nette akışkan sarı olur falan diyor bilen varmı acaba bu mevzuyu kendimizi takip edelim merak ettim bende akıntı çok geliyor su gibi de akıntım oluyor bazen ama enfeksiyon yok Allah’a şükür ama akıntı ile ayırt edilebilecek birşeymi merak ettim