TinyBabys Gebelikte yapılması gereken çoğu tahlil planlıdır zaten haftası zamanı bellidir özel bir takibe gerek yok. Siz düzgün bir hastaneye veya doktora denk geldiniz diye herkesin şartlarının kendinizle aynı olduğunu düşünebilirsiniz, düşünün. Doktor zorunda değil diye bir şey yok, insiyatifine kalmış bir şeyi keyfine göre kabul etmiyorsa işini iyi niyetle yapmıyor demektir. İstediğimi yapmakta özgür olduğumu biliyorum, hatırlatmanıza ihtiyacım yok ayrıca.