TinyBabys asla devlet karşıtlı bırısı degılım çocuklarımı götürürüm kendım gıderım ama devletın kadın doğumuna gıdılmez kaç hastaneye gıttım yanı ne ılgı var surat beş karış ego tavan, onlara bırazcık Güler yüz göstersinler bızde gidelim uzman doktora randevu alıyorsun asıstan muayene edıyo sorduğun zaman doğumda e özelde de doktor doğuma gıdıyo doğumunu yaptırıp gelıyo yanı devletteki asistan dedı kı bana bızım sıstem böyle muayene asıstan yapıyo.. ee ne anlamı kaldı benım uzman doktora randevu almamın o kadar uğraşıyorum..