BbabyMom bence her iki doğum türünde de girmeli. Normalde de başınızda duracak zaten gidip alttan bakacak değil ya 😅 asıl travma yaşayan, kötü etkilenen doğururken biziz yani. Çocuklarını doğuruyoruz bu yüzden bizden soğuyacaklarsa da cidden varsın soğusunlar. Ben olsam o durumu görsem çok daha fazla saygı duyardım eşime.