Sevvl İkiz üçüz anneleri kavuşmanıza kaç gün kaldı bizim daha 188 gün var tabi 40 haftaya vurunca öyle biliyorsunuz bizim biraz erken doğum oluyor az kalanlar bizede moral olsun🌼
Kubra1853 Sevvl ikiz kızlarıma kavuştum 5 aylıklar darısı sze olsun ama öyle zorrr ayyyy ilk psikolojin bozuluyor öyle zor anlatamam yinede rabbime şükürler olsun kendimi ya üçüz olsaydı diye motive ediyorum 🤣
geyiksaniye Sevvl bizim 35 gün var uygulamaya gore ama 15 gün sonra doğum olacak inşallah günümüzü aldık😊
3bebeli1kedili Sevvl eğer atak yapıp ters köşe yapmazlarsa 2 hafta kaldı gibi Doktorlara göre 🤗 33+3 oldu üçüzlerim 35te doğum planlıyoruz dedi doktorumuz bakalım hayırlısı Rabbimden uygulamaya göre 46 gün var 🫣😬
Anne2727 geyiksaniye uygulamaya gore benimde 33 ama sezeryan olucam haftaya gun alicam kac haftada alicak sizi sezeryana 🙏
Yasemin97 3bebeli1kedili bebeler gelmeden gezebıldıgın kadar gez uyuyabıldıgın kadar uyu rahatla yapabıldıgın hersey yap benden sana tavsiye canım 😂
Semraaaaaa Hatice11111 aynıyız ben sezeryan ulucam Allah nasip ederse 38 haftalık bir yandan içim rahat etmiyor ereknmi diye Rabbim hemize nasip etsin sağlıklı huzurlu kucağımiza almayı
Rafaelli Portakalcicegi aynıyız bende 84, ama bu uygulamaya gote tabi 40 hafta hesaplandıgı ıcın daha erkende doga bılır😍