Oğlum da aynı şeyleri yaşadım. Hep bir belirsizlik önce sarılık sonra menenjit olabilir dendi belinden sıvı alındı. Rabbime şükürler olsun bir şey çıkmadı. O dönemde üniversiteden oda arkadaşım yenidoğan hemşiresi hep bana moral verdi. Sen iyi olursan bebek de iyi olur. Kötü düşüncelerden kurtul onlara zaten çok iyi bakılıyor diye telkin ediyordu. Bebeğimi 3 saatte bir görebiliyordum çok yıpratıcı bir süreç. Ama inan bugünler geçecek evladına odaklan kendini iyi hissetmeye çalış. Yavrun da iyi olsun. Çok geçmiş olsun güzel anne. Unutma bugünler geçecek!🤲🏻🥰