ada_2000 rabbim en kısa zamanda sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah. Gönlünüzü ferah tutun, tahlil sonuçlarını enabızdan mutlaka kontrol edin etrafınızda danışabileceğiniz başka biri yoksa lütfen burada paylaşın bir çok hemşire ebe doktor kullanıyor uygulamamyı illaki birimize denk gelir yorumlarız. Her gün ısrarla gidin hastaneye özellikle sabah doktorun vizit saatlerinde gidin ve bilgi alın bebeğinizin genel durumu hakkında. Bebeğinizi görmeyi talep edin ve bunda ısrarcı olun, dediğim gibi gerekirse her gün gidin. Benim bebeğim de 5 gün kaldı kuvözde ve ben her sabah her akşam gittim ve 2.gün 3.gün bebeğimi uzaktan da olsa gösterdiler 4.gün akşam gittiğimde doktoru arayıp sordular zaten sabah taburcu edeceğiz anneyle bebek temasa geçain anne emzirmeyi denesin sizin rehberliğinizde dedi hemşirelere ve bebeğimle ortalama 1 saat gibi bir zaman geçirmiştim öyle iyi gelmişti ki o andan sonra sütüm artmıştı benim.