Elifeski22 ben çocuk denemeye başladığım ilk ay gittim sadece ultrasonda baktı yumurtalıklar sağlıklı sorun yok dedi gönderdi bide folbiol yazdı folik asit, neyse kullandım ekim 2021de gitmiştim. Çocuk olmuyo bi türlü, ovulasyon testide kullandım 2 3 ay felan yine işe yaramadı. En son haziranda gittim bu defa doktor iyiy ilgiliydi iki gittiğim doktorda devlet hastanesi bu arada. O da ultrasonda baktı yumurtaların olmuş 4 5 gün sonra çatlar işte 2 3 güne bir ilişki dene dedi bide inofolic combi diye ilaç yazdı. Birde hormonlarına bakalım adetinin 2.ve 5.günleri arasında gel dedi siz gidecekseniz adetliyken gidin ki hormonlarada bakılsın bence sadece ultrason yeterli değil, neyse ben inofolici aldım İnternetten ve kullanıcı yorumlarını okudum, çoğu kişi adetinin ilk gününde başlamış ilaca, bende temmuzda adet olunca başladım zaten içinde 20 tane, bu arada ilaç değilde vitamin ama içeriğinde yumurtaları sağlıklı yapan maddeler varmış, doktor kesin hamile kalırsın demedi sadece hamile kalmaya yardımcı dedi, normalde temmuzda gidip kan verip hormonlarıma baktırmam lazımdı aman neyse dedim şu ilacıda kullanayım o ayda olmazsa ağustosda gidiyim dedim, sonra temmuzda iyi değerlendirdim yumurtlama günlerini, ağustosda bi baktım hamileyim şimdi 14 haftalık olduk bile şükür 💚🙏😇 keşke baştan beri bu doktora gitseymişimde zamanım boşa gitmeseymiş diyorum 9 ay çocuk olmadan geçti, sizde hemen istiyorsanız iyi bir doktor seçimi yapın ve eğer olmama durumu olursa bu inofolici doktorunuza bir danışın inşallah hayırlısı olsun hakkınızda 🙏