Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. Her gittiğim doktorun farklı şeyler söylemesine alışmış olmama rağmen en son randevuda doktor hıçkırıklarını çok hissediyorsan bebek gazlı olucak demesine şaşırdım :) Daha önce böyle bişey duyan var mı 🤔 34+2 den selamlar