poyrazvearya Kızlar devletde radyoloji uzamasına yaptıranlar kaç dk sürdü usg be fotoğraf veriyor mu doktorum yaptır gel öyle konuşalım dedi ama neye göre acaba rapor mu yazıcak resminimi verecek doktor görsün diye ?
Ozge806 poyrazvearya canım ben devlette yaptırdım. 50 dk sürdü. Normalde daha kısa sürüyor ama benim bebişin pozisyonu uygun değildi çikolata yiyip yürüdüm biraz o yüzden uzun oldu. Foto vermiyor hatta cinsiyet sormana bile izin vermiyor. Rapor veriyor sana onu doktoruna gösteriyorsun. Tabii her hastane aynı olmayabilir. Ben Ankara Zübeyde Hanımda girdim ultrasona.
2prenses1prensannesii Ozge806 bende zübeyde hanım da yaptırdım sümeyye hanım yaptı gayet güzel ilgilendi bilgi verdi demekki her doktor aynı değil cinsiyetini de sordum görürsem söylerim dedi ve söyledi
merveaslannn Her doktor aynı değil ben Bakırköy devlette yaptırdım doktorum Selen hanım cok iyiydi guleryuzluydu çok ilgili bir bayandı 40 45 dakika sürdü. İstedigin herseyi sorabiliyorsun tabi dedigim gibi doktordan doktora değişir