Kızlar yeni gebeyim beta takibim yapılıyor. İlk gebeliğimde 13 haftalıkken bebeğimi kaybettim bu yüzden kafamda sürekli senaryo dönüyor. Kasık ve bel ağrım varken ağrımaması mı lazım diyorum ağrıyınca bu zamana kadar ağrıyordu şimdi niye ağrımıyor diyorum. Her gün illa ki kasığım da yada belimde ağrı hissetmem gerekiyor mu ki? Betanın yükselişiyle bağdaştırmaya çalışıyorum. Sizde nasıl oldu biraz konuşalımm 🥺