38+1 deyim şuanda dün bebeğin hareketleri yavaşladığı için doktora gittim . Suyunun sınırda olduğunu söyledi normal doğum düşünüyorum fakat doktorum perşembe günü kontrole doğum yapıcakmış gibi hazır gel dedi . Sizce sezeryana mı alır ya da doğumu başlatır mı ?