Doktor 9 ,10haftalıkken kıza benzetti dün gittim Erkek olma ihtimali var dedi kesin sonuç 3haftaya ne kadar doğru acaba bu ihtimaller sonradan değişen oldumu 1oglum var bunun kız olmasini çok istiyorum tabiki hayırlısı olsun sağlıklı olsun sadece gönül 🌸sizde durumlar nasıl ?