Mrhabalar kıZlar gunaydın , bende 20+4 oldumm . Göbüsüm cıkmaya başladı fakat , sabahları kalktğmda yarı yarıya azaliyo sanki göbeğimm , gece yatmaya dgruda şişkinliğim aksine artıyoo . Gun icerisinde yyp ictiklerimle mi alakali acaba ? Sabahlarida tedrgin oluyorm açıkçasi nerde bu göbek diye ? Ha birdee dün göbeğimde byle göbek deliği hizamda bir noktada çok feci ağri vardii yani byle dokunamyordum o noktaya ? Yururken hareket ederken felan canımı yakiyorduu . Neden olmus olablr acaba