_edakrsu22 Bedriyek benim ablam kahvaltı yapıp gitti kontrole doğum için yatış yapıldı suni sancı verdiler
TinyBabys Bedriyek ben açtım ama suyum gelince hemen gittik. Orda da ne su ne yiyecek izin vermediler. Ola ki sezaryene döndü aç olman lazım dedi. Arama şansımız varsa net bilgiyi ordan verirler
Serap-Yigit Hastaneyi arama şansınız varsa ordan bilgi almanızı tavsiye ederim. Bende suni sancı aldım. Aç karınaydım ama sormadılar bana. Suyum gelince gittim. Keşke yeseydim dedim hastane izin vermedi yememe. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
gulten5897er Tok gitmenizi tavsiye ederim. Suni sancı sizi biraz yoracak. Doğum için enerjiye ihtiyacınız olacak😇
Serap-Yigit TinyBabys bende aynısını yaşadım bir yudum su dahi vermediler. Çok zorlanıyor insan o yüzden. Sancı kolay değil. Tabi ki doğum olunca bütün ağrılar diniyor korkmasın kimse ama aç karına çekmek zor