sedeff20 park beşik aldım yan tarafı açılıyor yatağa yapıştırıp öyle uyuruz hem gece kalkıp emzirmesi de kolay olur başka odada yatıramam çocuğu. Aynı yatakta yatmayı da uzmanlar tavsiye etmiyor ezeriz falan Allah korusun. Park yatak içine de yatak çarşaf koydum yeterli olur. Gün içinde uyuması ıcın de anne yanı yatağı var yastıksız şekilde kullanacağım