Bende 18 haftadayım. Yeni bitti bulantılarım. 6. Haftada başlamıştı. Yine arada çok aç kalırsam ve yoğun kokular olursa bulanıyor ama o yoğun bulantı kusmalar bitti çok şükür. Bazen bana da geçti gibi oluyodu bikaç gün iyi oluyodum sonra bidaha kusmaya başlıyodum. Geçti gibi olup tekrar olabiliyor. Ama herkeste süresi değişiyor. Sabırlı olmakta fayda var.. hamilelik böyle birşeymiş 😊 güle oynaya geçirenlere hayranlıkla bakıyorum gerçekten.. ☺️