Ceyda76 bende tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım 12 haftaya kadar kullandım sonra bıraktım. 28 haftada Kovid-19 temaslıydım ve kovid belirtilerim vardı kan pıhtılaşma testinde pıhtılaşma çıktığı için tekrar başladım malum göbek çok büyük olduğu için çok fazla aciyor birde kanıyordu. Burda bir arkadaş tavsiyesiyle iğne yapmadan önce buz torbası koyuyorum iyice soğuk olunca iğneyi yapiyorum canımda yanmıyor morarmıyor kanamıyor da bir deneyin derim. İkinci iğneniz progestan sa onuda koldan yaptırabilirsiniz yada kalçadan progestan göbekten çok can yakıyor ve morarıyor