Suleblc bende 4 ayı gectı kullanıyorum ılk acılde vurulup ogrenmıstım kol ıstemıstım hemsıre göbek daha ıyı olur demıstı ordan vurdu bende oraya alıştım sadece göbekten vuruyorum bazen sağından bazen solundan arada morarma oluyor ama gecıyor doğuma kadar göbekten vurabılırsın dedi doktorum