Merveliko ben kasnakın tek parçasını kullandım ikisine sıkıştırmadım tek halksıyla yani yaptım kasnağım sıkıştırılmalı olanlardan değildi. Ama siz sıkıştırmalı olanıylada yapabilirsiniz ozaman iki halkayıda iple sarın sonra tülü ikisinşn arasında gerin