Kızlar aşırı canımın çektiği ama korkumdan yemediğim şeyler var hamilelikte hepimizinki gibi. Doğum şeklim belli değil ama sezaryen olursa ne zaman katı şeyleri istediğimiz gibi yemeye başlayabiliyoruz? Normal doğum gibi hemen yiyemeyiiz diye tahmin ediyorum. Ne kadar süre geçmesi lazım?