Ürtiker gibi bi alerji atağı bende geçirdim on haftalıkken prednol ve dekort yapıldı ama çok şükür bebeğim gayet iyi üstelik alerji atağım 6 hafta kadar sürdü ve düzenli antihistaminik ilaç kullandım geçene kadar gönlünüzü ferah tutun stres de tetikliyor çünkü polenler için yapılacak tek şey maske takmak