Artur 27 haftalık hamileyim bende dün doktorum biraz fazla dedi . Şekere baktıralım , yüklemede 2. Tahlil yüksek çıktı . Ondan olabiliyormş . Ama tedavısını söylemedi 😏 ara ara kasığmda sancı oluyor iş yapamıyrm . Size bir şey söyledi mi ağrınız oluyor mu