Hazal_
Hamilelikte hormonlar farklı çalışıyor canım gitme boşuna yaptırmış olursun.Güzellik merkezinin de işine gelir bu durum doğum sonrası bi bakacaksın hiç yaptırmamış gibi olacak.Ben hamile kaldığımı öğrendiğimde son 4 seansım kalmıştı.Bulunduğum yerde de şubesi yoktu bu yüzden kız kardeşime devrettim seanslarımı.Kardeşim de aynı yere gidiyordu sorun olmadı böyle bişey yapmak.🥰