mistocookie Doktorum ilk 3 ay bittikten sonra disciye gidebilirsin dedi, dis eti hassasiyetim var 12+3 haftadayiz. Dis tedavisi goren var mi?
Hazal_ mistocookie bende 3dişciye gittim hiç bir işlem yapamayacaklarını söyledi doktorumdan izin kağıdı istedim o da da vermedi ölüyordum diş ağrısından yatamıyordum yemek yiyemiyordum gittim aktardan karanfil yağı aldım çok şükür geçti biraz
Nurbost 2.trimester döneminde yapılıyo. Ben dişcimle de görüştüm doktorumla da bu dönemde hiç bi sorun yok hatta ertelersen sorun olur yaptırman gerekiyorsa yaptırcaksın dedi