Güzel bayanlar 20. Haftamdayım 4 kilo aldım şimdiye kadar iştahımda artma yok hep aynı yani ne eksik ne fazla hamileliğimden önce gibiyim
Doktorumuz bebeğimizin çok şükür sağlıklı olduğunu söyledi ama ben yinede düşüncedeyim acaba iştahım ilerki haftalarda artarmı