Ebbruc katıldığım bir gebelik eğitiminde serumun sıvı takviyesi olduğunu söyledi ebe. Doğru mudur bilmem ama kasılmanız varsa sıvı alımınızı artırın dedi.
Onun dışında bende de 20. haftada kısalma vs oldu. Dikiş atıldı. Atılmasaydı da kesin istirahat verecekti. Duş almandan yana sıkıntı yok ama sıcak olmamalı. Enfeksiyon için de ilaç kullanıyorsun zaten suyu iki katına çıkar. Magnezyumu aksatma soda da iç mesela. Ve dinlen tabi ki sürekli sürekli. Mümkünse (benim hep başım döndü) ayaklarını yukarı kaldır diyorlar ya, doktorum şey derdi sadece ayak değil popo kalkacak dolayısıyla ben pop altına yastık koydum hep. Bi haftadan sonra mümkün değil tabi.