Sadiyeee bu sorunu yaşıyorum detaylı da başladı herşey başka doktora da gittim çok büyük dedi plesanta anormalmis benimde yiskek akim da varmış gelişim geriliği başladı karni geride diye test yapcaz dediler hastalık varmı die engelli olabilir dio kendi perinetologum da çok korktum korku ile geçiyor haftalarım bebegun suyunu bile dibe indirdi plesanta ne biçim şey se plesantadan parca aldılar karnımdan girip sonuç beklioz 😓