Papatya000 Kızlar bebeğim yüzüstü yatmayı çok seviyor yatırıyorum ama biyandanda korkuyorum bişey olurmu diye
Tanemveannesi_ Papatya000 gözetim altındayken tutun nefessiz kalma ihtimali çok yüksek bir ayda çok iyi gazı için ama uyuturken gece falan yüz üstü yatmasin sakıncalı
Fadmet Papatya000 kendi başına dönmeye başlayana kadar uyurken yatırmasanız iyi olur. Ama uyanıkken yüzüstü egzersizler hem gelişimi için çok iyi hem de gazına iyi gelir