Vrlkubra bende aynı durumdayım ne gece ne gündüz hicbirsey yapama hale geldim sırt ve bel ağrısından benimde doğumuma 18 gün var olarak gösteriyor uygulama, benim nisanim da geldi ama sadece bel ve sırt ağrısı yaşıyorum başka bir belirti de yok bende diyorum doğsun artık bu bel ağrısına dayanamiyorum diye🥺 Rabbim isteyen herkese annelik duygusunu nasip etsin ama hiç de kolay değilmiş bizim gibi hamile olanlara da sağ salim bir an evvel kucaklarimiza almayı nasip etsin Allah🤲