Ozge1008 20 de de bende başlamıştı o sırt ağrıları sonra sadece sağ tarafımda bir noktada daha fazlalaştı şu haftaya kadar yastık koyarak idare ettim ama şuan 26 haftadayım ve yastıklar bile işe yaramıyor arabaya bindiğim an sinemaya gittiğim an veya bir yerde otururken sürekli ağrıyor ve dayanılamayacak kadar çok olduğunda da ilaç yutuyorum çekebildiğim kadar çekeceğim doktorum bebeğin yaptığı baskıdan dolayı büyümesinden dolayı olduğunu söylüyor karın öne doğru ağırlık yaptığı için ağrı çekiyorsun dedi ağrırsa aprı kesici yut dedi iyi de hiç geçmeyen bir ağrıya sürekli ağrı kesici yutarsam o bebek ne olur düşünen yok valla ağlaya ağlaya çekiyorum artık tamamen dayanamayacak olunca da ilaç yutuyorum seni yanlış yönlendirmek istemem canım herkesin durumu farklı olabilir sen yine de bjnu doktoruna sor olur mu