Zerda_0207 Kızlar 28haftalık hamileyim dün sabahtan beri ishal fazlasıyla birde gaz çıkarma sorunum var sizde de oldu mu böyle durumlar peki korkulacak bir şey var mı yoksa olan bir durum mu bu
duuyqquu Zerda_0207 gaz hiç bitmiyor zaten ama ishal bende olmadı. Son haftalardayım şu bir kaç gündür daha rahat wc çıkıyorum diyebilirim. Devam ederse doktorunuza danışın. İshal de sıvı kaybı çok oluyor bol bol su için