Kızlar şimdi ağrıyla uyandım ilk hamileliğim bilmediğim için size sorayım dedim rahmim dusecekmis gibi ağrım oldu bıçak saplandı sanki birden bire bir anda bu doğum yaklastimi demek oluyor haftaya 38hafta olcaz daha 37 ye yarın gircez biraz daha dayanmasini istiyorum planli sezeryan olcam ama benim minnoş sanki haftaya kadar dayancak gbi gözükmüyor böylemi başlıyor yavaştan doğum?🥺😔 Eşim bu hafta gececi yanimdada kimsem yok korkuyorum artık sanırım