Japonannesi Kızlar uyumayan varsa bakabilir mi şuan saat 4 ve 12,den beri sancılarım var ishalim mide yanmam kasık ağrısı ağlatacak gibi oluo saat geç kimseyede haber veremiyorum eşim işte napsam
Dlanoglr Japonannesi canım üste kalsın diye yazıyorum kelin ilacı olsa başına sürerdi bşr şey diyemiyorum İnan
Sinem57 Japonannesi canım acile gitsen yakınında hastane varsa kimseyi ayağa kaldırmadan eğer sıkıntı Bi durum olursa o zaman ararsın birilerini sabah oldu ztn Bi saat sonra sabah altı
serife01 Japonannesi Sıcak bir dus al evde kendini oyala canım biraz o sırada sancılarını say düzenli 5-1-1 olduğunda milletti dik kapıya çünkü doğum gibi duruyor
Japonannesi Sinem57 suyum gelmedi diye belki yalancı sancıdir dedim ama hala geçmedi boşuna korkutmak istemedim kimseyi yalancı sanciysa
ayss-12 Japonannesi benimde ilk hamileliğim ama yakancı sancı dinlenince geçiyor devam ediyorsa doğum olabilir Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin