Merhaba arkadaşlar 23 haftalık hamileyim. Suyla karışık süt renginde beyaz kokusuz bir akıntım geliyor günde ortalama 1-2 kez. Birde idrarım değişik kokuyor. Gelen akıntının idrar kaçağı olabileceğini düşünüyorum kısmen çünkü her idrarımı yaptıktan snra hissediyorum ıslaklığı o da bir çay kaşığı kadar ölçüsü. Bu yaklaşık 3 haftadır mevcut. Enfeksiyon da olabilir diye düşünüyorum henüz sıra bulamadığım için doktorada gidemiyorum. İdrarda bişey var kesin o belli de. Gelen sulu akıntı için ne diyorsunuz? Benim yumurtlama zamanlarında gelen akıntım gibi ben yumurtladğmı böyle anlardm. Siz de yaşıyor musunuz böyle akıntılar ?
Bu arada 3 gün içinde randevu bulamazsam acile gideceğim. E özel hastanelerin fiyatları malum 🥺