2baybannesi meleklerin_annesii benimde ikinci gebeliğim 🙈 şuan 16+1 olduk sabah kontrolumuz var bizimde insan heyecanlanıyor gerçekten ☺️
Misketlimonum 2baybannesi çok şükür iyiymiş detaylı ultrason hakkında bilgi verdi doktor beş hafta sonra gel dedi detaylı ultrasonunla 🥰 kaç gram olmuş yavrucağınız ?
2baybannesi Misketlimonum 136 gram yazıyor ultrason kağıdında doktorum bugün kendi ağzı ile demedi 🥰 cinsiyetiniz belli mi
Misketlimonum 2baybannesi evet belli olduğu kızımız olacakmış bize de 140 gram civarı dedi sizin belli oldu mu yavrunuzun cinsiyeti ?
Misketlimonum 2baybannesi detaylı için şu hafatada yaptırın dedi mi ? 20 ile 22 arasında yaptırın dedi bize 22 yi bulmasa iyi olur dedi
2baybannesi Misketlimonum hayır onu konusmadik çünkü diğer randevum için 20. Haftada gideceğim o zaman detaylı randevusunu söyler diye düşünüyorum ben kızım da 21 sonu 22 başı gibi olmuştum . Doğumunun hangi gün gözüküyor ultrason da peki sizin