RuyaEce Merhaba anneler, 36. Haftadayiz özellikle geceleri tüm vücudumu bir kaşıntı tutuyor gündüzleri de var ama bu kadar abartılı değil. Bir kaç gecedir uyutmuyor benim gibi olan var mı?
gygy1234 RuyaEce Al benden de o kadar 25+3 oldum cuma günü doktora gittim kan ve idrar tahlili verdim inanki daha sonucumu bile almadım safradan olabilir dedi
egeninincisii RuyaEce Kolestaza baktırmalısınız. Ben özel olarak karaciğere bakılan bir test yaptırdım cuma günü, sonuç bekliyorum 1 haftada çıkıyormuş. Bebeği etkileyebilen bir durum.
benito RuyaEce kabartı veya döküntü olmadan sadece kaşıntı varsa bi karaciğer enzimlerinize alt ast değerlerinize baktırsan iyi olabilir canım, kolestaz ihtimali olabilir
RuyaEce Uyuz bit pire gibi bir şey olamaz çünkü eşim horlaya horlaya bebekler gibi uyuyor sadece beni kaşıntı tutuyor :)
elaymoms RuyaEce hamilelikte normal diye biliyorum bazen bende de oluyor. Veya tüyleriniz çıkıyorsa jilet vs ile alıyorsanız o da kasindirir. Ama yine de bir doktorla konuşun muayenede 🫣😂
RuyaEce Gebelik kolestazi ve karaciger enzimleri konusunda çok haklısınız beni korkutan da buydu aslında ama dillendirmek istemiyordum belki normaldir diye sormak istedim. En kısa zamanda kan tahlili vermem lazım umarım sebebi bunlar değildir hiçkimsede
RuyaEce Bebekdelisi bugun doktoruma anlattım karaciger enzimlerin yükselmiş olabilir dedi kan tahlili yaptırdım bakicaz:)