Hayrunnisakygsz Bebek kanala girdikten sonra da hareketli olur mu? Kanala girdiğini anlar mıyım? Şuan doğum başlaması için kanala girmesini bekliyoruz ve çok hareketli baş aşağı duruyor ama henüz kanalda değil kanala girse dahi hereketlerinde kısıtlama olur mu bilgilendirirseniz sevinirim 🙏😍 37+2
ilknuribrahimbelis Hayrunnisakygsz canım benim bebeğim kanalda hiç bi engel yok hareketlenmesine aşırı hareketli🫣😂
ilknuribrahimbelis Hayrunnisakygsz hatta artık hareketleri daha da canımı yakıyo vajinama aşırı vuruyo
Suhedaa Hayrunnisakygsz genelde son haftalarda az hareket ederler zaten kanala girince aşagıda çook baskı hissedilir ve hareketlerinde azalma olur b
Fatmanur__ ilknuribrahimbelis yaa öyle mi benim de çok aşağıda hareket ediyor her hareketinde sancı giriyor neredeyse kanala girmiş demek mi oluyor acaba zaten geçen hafta kontrole gittiğimde doktor kanala girmeye başlamış demişti
Hayrunnisakygsz Kanala girmesi için önerebileceğiniz egzersiz vs var mı? Şeker hastası olduğum için 39. Haftada doktor almak istiyor o yatış yapmadan doğumum başlasın istiyorum 🙏🥲
Opheliaaa Hayrunnisakygsz Bebek kanala girince evet hareketlerde kısıtlama oluyor çünkü başı zaten hareket edemiyor. Öyle olunca genellikle bacak hareketlerini hissediyoruz o da yeterde artar bile zaten maşallahı var 🤣 37+5
Hayrunnisakygsz Opheliaaa hahaha aynen artık daha çok can acıtıyor öyle bir vuruyor ki😄 heycanla bekliyoruuz artık rabbim herkese sağlıkla evladına kavuşmayı nasip etsin
RuyaEce Biz 36. Haftadayız doğum pozisyonuna döndüğünden beri mesaneme yaptığı baskı canımı bile yakabiliyor, hep bir aşağıda baskı var ama kanala girmiş mi girmemiş mi onu bilemiyorum doktora sormam lazım:)
Opheliaaa RuyaEce Kanala girerse öyle bı baskı oluyorki artık büyük tuvaleti bile yapmıyorsunuz. Günlük en az 30 defa küçük tuvalete çıkıyorsunuz sizin biraz daha var gibi sanki 🤭
RuyaEce Opheliaaa evet haklı olabilirsiniz ama 1 1bucuk saat aralıklarla tuvalete çıkıyorum çok yorucu olmaya başladı:)
ilknuribrahimbelis Fatmanur__ belkide girmiştir kanala canım🤗 benim kanala gireli çok oldu bide yani ama daha erken doğmasın diye diye şükür geldik 36+5e sezeryan verdi doktor 22sine ama benim öncesinde gelecek gibi hissediyorum
Fatmanur__ ilknuribrahimbelis sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız inşallah benim de bugün tam 38 oldu doğurmak istiyorum artık çok beklemez inşallah açıklığım falan da var
ilknuribrahimbelis Fatmanur__ siz de sağlıkla alın kucağınıza zamanınız gelmiş sizinde yakında gelir belki bebiş😇
Minigim38 Bende hıçkırıklarını vajinamda hissediyorum acaba kanala girdi mi 🤭😅günde 30 kez tuvalete gidiyorum heralde