Arkadaşlar uyumayan varsa bakabilir misiniz. Sağ boşlukta bi ağrım oldu ara ara sonra da karnımda. Şimdi de bebek hareket ettikçe sanki rahimden çıkacakmış gibi ve tutmasam idrarımı kaçırıcam. Doğum belirtisi mi acaba, ilk gebeliğim oldugu için anlamıyorum