Allahvargamyok Kızlar biraz önce dayanamayıp erken gebelik testi yaptım 5. gün dondurulmuş embriyo transfer edildi bugün 7. Günüm ve 2. Çizgi çok belirgin çıktı foto atmayı bilmiyorum o yüzden atamadım normal demi o kadar belirgin çıkması 😔
Tubatgn Allahvargamyok https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
2baybannesi Allahvargamyok gebelik sagliklo ilerler manasında demek istemiş canım moralini bozma transfer sürecini bilemiyorum ama teste göre yorumlarsam test pozitif ❤️ bol bol dinlenmeye çalış doktorun ne zaman kan testi vermeni söyledi ise o zaman da test yapmalısın ❤️
Papatya1997 Allahvargamyok canım benım daha kesen görünmez Önce keseyı göreceksin sonra kı haftada da ıcınde nokta kadar bebısının horeceksın ve ılk 3 ay yanı 12 hafta kendıne çok dıkkat etmen gerek cunku çok ama çok mınık olacak Hemde aşagıda olacak bebeısın Sonrakı haftalar yukarı çıkacak ve rahatlayacaksın
Allahvargamyok 2baybannesi Anladım canım kusura bakmayın çok heyecanliyim 3 yıldır bu ani bekliyorum doktor cuma gününe test istedi ben dayanamadım evdede test vardı yapiverdim Allah devamını getirsin inşallah 🌸😊🤲