Haticesekerci Kızlar 2 kez çatlatma iğnesi oldum fakat olmadı 😞 bu kez kontrole gittiğimde doktor yumurtamın çatladığını söyledi ve gün aşırı ilişki dedi. Duphaston yazdı aranızda ilacı kullanan var mı?
HKclm Haticesekerci ben de bu ay ilk kez kullaniyorum klomen ve dupbaston adetimr 4 gun kaldi sonucu merakla bekliyorum
Haticesekerci Aden58 bizde de 2 iğneden sonra olmazsa aşılama demişti. Ama yumurtamın çatladığını görünce bu ay böyle deneyelim dedi