O regl değil klomen çoğu zaman kist yapıyor klomen kullanırken yumurtlama döneminden sonra kist oluşmuş olabilir adet zamanı yoğun kanamanız yada ağrınız olmadıysa adetiniz bitgikten sonra 4 5 gün içinde kist kendini o şekilde dışarı atıyor. Kanamanız olması bi yandan iyi bişey kistiniz bir sonraki adetinizekadar kalsaydı adetiniz çok zor geçerdi. Bende klomen tedavisi görmüştüm 4 5 ay kadar ozaman banada olmuştu doktorum anlatmıştı 😇